zaterdag 22 oktober 2016

Grappigste workshop ooit

Dit was een van de grappigste workshops ooit.
Niet om de andere workshoppen te kort te doen.
Maar deze was voor mijn eigen vriendin.
Ze had een nieuwe baan aangenomen. En haar oude collega's boden haar 
mijn workshop aan.
Maar Linda had zich al bij mijn andere workshop ingeschreven, 
dus ik deed of die workshop vol zat.
Vervolgens wilde ze een andere workshop bij mij 
plannen, ik weer nee verkopen....
En zelfs de dag voor deze workshop zat ze me nog te appen
voor een andere datum.



Het was gillen toen ze mij zag met het Handletteren, 
en we hebben gebruld van het lachen, om al het 
gedraai en het ge app wat dus niet hoefde.

Als je met een hechte groep collega's zit dan word
de hele stand van zaken even doorgenomen, best wel 
knap dat er zulke mooie spreuken gemaakt werden.



Een heleboel spreuken zijn inspirerend, 
waardoor je ook weer leuke gespreksonderwerpen hebt. 


Ik kijk terug op een lollige avond, 
en Linda.....we hebben het er nog wel eens over.
Dit maakte ik nog voor Linda, 
dat kreeg ze mee naar huis.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten