zondag 2 oktober 2016

Renee op de handletter nascholing


Ik ging eens op nascholing.
Nou ja, zo noemde ik het dan maar.....
want het was gewoon een geweldig uitje.

Bij Doe ding in Spijkernisse waren
er de demonstratie dagen.


Dus daar konden we luisteren naar KarinJoan...
een hele goede op het handletter gebied.

Ik heb het netjes gehouden en ben alleen 
maar met dit thuis gekomen. 
Maar bij een nascholing hoort toch materiaal he?


Gelijk die avond mee aan de slag gegaan.
Nou , en voor een amateur op het Handletter/ penseel gebied
was ik een beetje huiverig.....

Maar het heeft me volledig in de tang,
ben nu al verslaafd.
Die kleurtjes.....te gek gewoon. 




Even een plaatje voor Nienke die 
zelf ook zo gek er op is


En als laatste een plaatje van de 
andere techniek.
Gewoon een goede witte pen....
dat is dus waar je voor komt...
advies en meer.
Nou, ik ga nog even aan de gang.

3 opmerkingen:

  1. Gaaf zeg! Met welk materiaal heb je die roze (geloof en zelfbeeld) gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Het Handlettering wereldje is klein, er komen namelijk hele leuk stempels uit van Karin Joan, bij Marianne Design. Maar jij hebt geen stempels nodig, je schut de mooiste teksten uit je losse pols ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb die online cursus van Karin Joan. Erg leuk. Vooral mijn dochter van 12 schrijft er wat op los!! Heerlijke waterverf trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen