maandag 14 november 2016

Almelo workshop


Afgelopen week was de laatste workshop 
van een serie van 4 . 
Deze keer zat ik in Almelo.


Allemaal enthousiaste dames.
Lekker aan de gang met het handletteren.
Thuis was onze Ruben van 8 ook aan de slag gegaan.
Waarschijnlijk omdat hij zijn moeder dat 
heel veel zag doen.
Ik maakte de avond ervoor ook 
nog een tekst...over de Liefde.... 



Het was weer bere leuk met deze dames
Ik was ontroerd door de rijke ontmoeting
 met hele verschillende dames. 
Op de een of andere manier
zie ik dan zo'n goed moment niet echt aankomen.
Ik denk , ik draai mijn verhaal , en dan wordt 
het door hen zomaar heel speciaal....
Dank je wel lieve dames.

We gingen daarna een nachtje weg , mijn man 
kan heel goed zoiets plannen...
maar daar vertel ik nog wel eens over.
wordt vervolgd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten