woensdag 21 december 2016

Hoe druk wil je t hebben?

Het is op dit moment een klein beetje een chaos in huis.
Zoals hierboven is het niet meer hoor...
Maar het is wel een beetje een drama.
De chaos is ook te vinden in de kerststal.
Ik wil het dan mooi en netjes hebben....maar dat lukt niet 
als ze er steeds mee spelen....en dat mag ook.

Maar de chaos is alom. Het is echt erg deze december.
Ik doe mijn stinkende best om het allemaal
geregeld te krijgen en ik lig heus niet stuiterend van 
de onrust in mijn bed...
Maar alles is erg veel en het is niet 
helemaal op orde te krijgen. Daar baal ik van.
Zo snel kan ik dan een beetje somber worden....
Maar er is zoveel leuks om van te genieten:


Grappige thee die mijn zus laat opsturen....mooie bloemen van mijn
man en die staan al een week... 

Ik maak wat kaartjes hier en daar, zo tussen de bedrijven 
door....als tijdverdrijf terwijl ik in de wacht sta telefonisch ofzo...



En dan mag ik van mezelf in de kerstvakantie bezig met
deze geweldige stofjes....Ik had een koopje via facebook....
Geweldig toch?
Ik ga met een kopje thee nu aan de strijk...
En dan probeer ik dat tenminste eens op orde
te krijgen #nualmisluktemissie

1 opmerking:

  1. Lekker druk. Je doet allemaal dingen die ik nooit gedaan heb. Maar het letteren lijkt me erg leuk.ik doe dingen met vlagen, mutsen haken voor de kleinkinderen. Schilderen is nu aan de beurt. Zou graag gaan naaien.
    Moet toch kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen