zondag 25 december 2016

Kijk je even mee?

Kijk je even mee?
Afgelopen week was gevuld met 
een prachtige kerstfeest viering op school
Laatste dag om een werkstuk in te leveren....
beetje zonde, want stress in groep 8 hoeft nog niet
wat mij betreft...maar t is af.

En zo rolden we vanaf de schoolweek zo in 
de vakantie weken....heerlijk.
Het inpakken van de kerstboekjes voor in
de kerk....en kijken naar Home Alone.

We hebben net een heerlijk kerst dag achter de rug....

En natuurlijk lekker eten aan een mooi gedekte tafel.
We doen heel vaak een spel aan tafel.
Deze keer het altijd favoriete spel"Zeg geen ja of nee"
En we hebben helemaal lol als oma meedoet...zij is extra goed in
de vragen tussen door stellen...groot gelach als er dan toch een ja of nee 
uitkomt....we gaven er nog een spannende draai aan:
Als je een spruitje at...dan kreeg je een extra kans.

 
Ik naaide tussendoor nog wat ...heerlijk weer eens
achter die machine.


Deze held, die had mij een vrolijk kerstpakket cadeau gedaan.
Ben zo gek op een pakket uitpakken. Lief is hij he? 

 
Met het handletteren komt het ook wel weer goed...
Lag even stil in de drukke dagen, maar vandaag
deze top tekst getekend.....is een zeer actuele tekst voor mij.

En het blijft natuurlijk wel mega belangrijk...want hier gaat het om.
De redder is gekomen, we zijn hier om hem Eer te brengen.
Fijne dagen met elkaar

2 opmerkingen:

  1. Wat een gezelligheid! En een prachtige tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig blog! Wat een tijd geleden dat ik voor 't laatst bij je gelezen heb. Ik was wat aan 't uitzoeken in mijn hobbykamer en kwam toen zo'n leuk hartje met een kaartje met jouw adres eraan tegen. Grappig dat je die nog steeds maakt!
    Handletteren hoop ik ook eens te proberen. Ik heb er een boek van. Mooie tekst!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen