woensdag 28 december 2016

Rommeldagje

Het is een rommeldagje. Ze beginnen hier de dag 
met hangen voor de buis en dan het liefst onder
de dekens...

We maakten smurfen snot...en net 
als mijn moeder vroeger ben ik als de dood
dat het ontploft.

Ik ben zo in de opruim dat ik ook weer van die onafgemaakte
projecten tegen kom....dus ik maakte deze knoop slabben af.

Ik kwam bij de opruim deze amerikaanse postzak tegen.
Die veranderde ik vandaag in een kussen.


Dus ik heb een lekker rommel dagje...
Vanavond de laatste handletter workshop van 2016...
En  ik heb er zin in.



1 opmerking:

  1. Leuk zo'n rommeldag.
    Creatief en effectief.
    Ook ik moet iets onafgemaakt afmaken. Een trui voor kleindochter. Ligt een jaar ongebruikt niet gewild in de kast maar yes schoondochter vind het leuk. Nu gauw afmaken.

    BeantwoordenVerwijderen