vrijdag 17 februari 2017

Handletteren

Van alle spreuken die je ziet langskomen is dit
toch wel een van mijn allermooiste spreuken.
Ik maakte deze voor onze oppas.
Zij doet ook zelf aan handletteren, dus we hadden 
samen lol.

Het naaien is deze drukke week iets wat tussendoor 
gebeurd. Eerst knippen en wegleggen. Dan doorstikken en wegleggen.
Dan eentje een baisband er om heen...en weer wegleggen...
je snapt het...langzaam dus.
Maar dan komt er wel iets af denk ik maar.
Dit werd een kadootje....nuttige kadootjes zijn 
het leukst vind ik. We hebben allemaal al genoeg 
vaasjes en lichtjes denk ik dan.

1 opmerking:

  1. Ik heb een aantal weken geleden een workshop handlettering gedaan. Ontzettend leuk om te doen. Direct een boek, fineliners en mooi papier aangeschaft. Helaas nog niets mee kunnen doen door een operatie, waardoor ik momenteel niet kan zitten. Geniet nu dus maar van blogjes en Pinterest.
    Fijn weekend, groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen