zaterdag 15 april 2017

Fleur en Co

De derde workshop van deze week was in het 
geweldige Atelier FLEUR en CO.

Dat is een samenvoeging van AnneFleur en Coby.
Naast de workshops die ze zelf geven daar 
bieden ze ook andere workshops aan...
Die van mij dus....we gingen handletteren.

Wat gevaarlijk om daar dan te zijn, 
tussen de leuke Annie Sloan verf en de mooiste woon-
accessoires. Verleidelijk zeg maar.

Gelukkig kan er van alles gecombineerd worden....
werken en shoppen was mogelijk hoor.













Een heerlijke groep dames die ik helemaal niet zo veel hoefde te leren, sterker nog ...ik leerde ook weer wat van hen.... En dat maakt me altijd zo vrolijk....Dank leuke dames....ga zo door.

Mocht je dus meer willen leren van de verftechnieken ...kijk even op FLEUR EN CO....pas wel op...alles is daar leuk ...kan verslavend zijn....11 mei ben ik er weer....wie weet tot dan.

1 opmerking: