donderdag 18 mei 2017

Project Bag

Voor de echt trouwe lezers....
Ik zei toch gisteren dat ik de was moest gaan doen....
Nou , daar ging iets mis. Ik deed de deur dicht toen er kennelijk een stuk 
van mijn dekbed tussen de deur zat.
Als draaiende trok die vacuum met de rubber rand...ik zag t gebeuren.
En toen ik die rand kaduk zag gaan heb ik snel de machine uitgezet.
Hoe dan ook, rubber rand intact, veer erom heen ook.
Maar kon niet meer wassen.
Filmpjes op internet ( slim van mij he..."hoe een rubber rand terug te stoppen")
lieten me zien dat het een twee persoons klus was.

En opeens had ik dus een was loze , en dus werk loze dag.

Vooruit...toen ging ik naaien, naaien en meer......
Hoera hoera......dit maakte ik ,  dit tasje is nu af.
Een "project bag" voor een hele creatieve tante.
Kus voor u lieve tante.


Ik ging stoffen kopen , bij de kwantum.
Het was al heel lang geleden dat ik wat kocht op t stoffen gebied,
dacht ik dan.

Maar toen besefte ik dat ik ook al op het 
stoffen spektakel was geweest....
Hoe dan ook, ik heb heerlijk zitten naaien.

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige tas! Heel mooi gedaan :D Als je ooit zulke project bags verkoopt ben ik er als de kippen bij, hoor!
    Ik duim voor je dat de wasmachine snel weer kan draaien xx Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whaha, heerlijk een wasloze dag en leuke stofjes. Ben op zoek naar voorbeelden van tassen, dus dacht even bij jou te gaan neuzen. Groetjes Floor

    BeantwoordenVerwijderen