maandag 17 juli 2017

Dagje Utrecht





Afbeeldingsresultaat voor stoffenmarkt breedstraat utrecht
We hadden een zaterdagochtend met maar twee kinderen.
En manlief stelde de stoffen markt in Utrecht voor.
Hij is toch te gek....hij weet dat ik een katoenen lap zoek om 
mijn patch work deken af te maken.

Helaas dat is dus niet gelukt...super jammer, maar 
die stoffen markt was wel een heerlijkheid. 

We lunchten op een pleintje.

Daarna de Domkerk bezocht.

Een selfie met de Domtoren erop...
Ik kocht nog twee bekers die ik niet nodig had, 
maar ja...dat met die stofjes was ook niet gelukt...dus 
t mocht wel.

We reden nog langs de camping winkel
En thuis hadden we een relaxte middag en avond.

 
Ik maakte de allerlekkerste salade.
Altijd best wel wat werk, maar dan heb je
wel iets geweldigs.
 Wat een heerlijke dag deze zaterdag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten