donderdag 13 juli 2017

Give away Tony Chocolony

Ik had het al aangekondigd.
Wie wil er een Tony Chocolony etuitje...
Ze zijn grappig maar hebben natuurlijk niet
de kwaliteit van een leren portomoneetje...


Laat hieronder in een reactie weten welke je zou
willen winnen. 
Dan kies ik willekeurig op maandag de 17e 
twee winnaars.

Misschien lukt hier onder reageren niet
altijd.....dan mag je mailen.
rc.maclean@planet.nl

Wil je het voor een ander winnen...
dat kan ook, stuur ik die daar heen namens jou.

Laat maar weten...doe je best.

groetjes voor vandaag . Liefs Renee

4 opmerkingen:

  1. Vanuit omgeving van Swifterbant ;-) lekker je blog bijgelezen..mijn favoriete chocolade!! Ook die van veel vriendinnetjes naar dan wordt het moeilijk kiezen..dus als k zou winnen mijn favoriet: puur! Simpel maar zaligggg en soort van gezond. Lieve groetjes, Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oehhhh tony!!! De groene vind ik tof!! Ik doe dus graag mee♡

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superthanks Renee!! Ik ben erg blij met m'n superoriginele Tony's Chocolony etui!!!

    BeantwoordenVerwijderen