dinsdag 25 juli 2017

HELP de Sale is begonnen

Het is onvoorstelbaar hoeveel ik de afgelopen
2 weken heb gekocht. Schriften en  pakpapier, 
boeken en leuke chocolade in mooie papiertjes
En alles voor kleine prijsjes.

Zie je op de foto dat grijze ding liggen?
Dat is een flanellen matrashoes.....
zonder overdrijven ...ik heb er 5 gekocht
de afgelopen week. Alle kleuren van de regenboog.
Ik jaag er echt op, vooral op die grote maat.
Flanel is een soort verslaving van mij.

Eentje is  al weer een dekbed van geworden.
Dan naai ik er gewoon twee hoezen op elkaar , op de maat van een normale
dekbedhoes en dan is zoonlief helemaal blij.

 Maar ohhhh wat heb ik een koop zucht, t is te erg.

Hieronder de kaarsen die ik allemaal bij de Kringloop haalde.

Die zijn allemaal handig voor op de camping straks, 
en de rest was zo spot goedkoop dat ik daar heel de 
winter lol van heb.
En de lange gekleurde kaarsen van hier onder
die zien er gewoon te leuk uit.


Gelukkig doe ik naast shoppen ook nog 
wel iets creatiefs hoor...


En we maakten lipgloss .De juf op school 
had het al gedaan met de klas.....en inderdaad
t was niet zo veel werk...
Vasaline en honing, smelten....
wel een vies klusje hoor.

De lipgloss potjes zijn van de wibra...dat maakt het
wel af.....we gaan er nog stickertjes op versieren.
Het recept komt van JILL, klik HIER

1 opmerking: