woensdag 12 juli 2017

Je mag me gewoon uitlachen hoor

Ik heb het haken weer opgepakt....
Dat heeft zeker een jaar stil gelegen zou ik zeggen ....
En ik heb overal wat bolletjes en restjes liggen...

Een rits tasje hier met wat spul....een rits tasje daar.....
Overal lag wat.
Ik maakte eerst deze rammelaar af......Vanaf deze foto
lijkt het nog wel wat maar als je de onderkant ziet.....ahhhh 

Wat een mislukte piemel....
Ik moet er zelf vreselijk om lachen...ik zit zelfs 
te bedenken aan wie ik deze zou moeten geven....
En hoe diegene er dan niks mee zou kunnen....

Nee hoor, ik ga deze maar eens bewaren voor een kleinkind ofzo.
hahahaha lach je mee?



Maar het haken gaat heus wel door. Ik zat te veel achter de computer 
Netflx te kijken, het stoorde me dat ik er zo veel 
tijd aan kwijt was.....dus een haakwerkje maakte het
iets nuttiger....dat zeg je dan tegen jezelf he?
Dat bovenste wordt gewoon een pannenlap...

En dit wordt ook een pannenlap.
Kwestie van opmaken wat je hebt zeg maar.

Manlief is vrijdag jarig en hoewel er al andere cadeautjes
zijn gekocht...wilde hij toch ook een echte "Van Renee "
hebben en hij gaf de vrije hand. Om dan wel deze tekst te willen.
Daar heb ik nog erg op zitten puzzelen. Steeds stiekem 
een schetsje tussendoor...kladjes die ik niet
 mocht laten slingeren...Maar dit is m geworden.
Dat wil ik wel op een plank hebben staan.

Dit was ook weer een afmaak projectje...
Dat is weer iets wat bleef liggen.
Oorspronkelijk was dit voor een juf, 
maar t kwam niet af....

Ach, ik ben onder de pannen deze vakantie dagen.

2 opmerkingen:

  1. Nou ik vind de rammelaar niet om mee te lachten ...
    Alleen zou ik boven meer vulling ingestoken hebben ...
    Komt wel goed ... nog een fijne woensdag ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha ha ik had dat gevoel ook toen ik die rammelaar aan het maken was,maar eenmaal opgevuld en versierd dan valt het mee!
    En ja je kunt niet in alles perfect zijn he?!
    lekker ff alles opmaken ,weer wat leuks gemaakt.
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen