maandag 3 juli 2017

Kleine pleziertjes...groot genoegen

Ik maakte afgelopen zondag een trek koordjes tasje....
waar ik stiekem een baby shampoo in verstop.

En dit slabbetje....dat gaat ook in het trekkoord  tasje. Het is een 
beetje een scheef hartje, maar ach
hoe recht zit het eigenlijk bij baby's?
Het is vooral heel klein en lief.

Dat alles gaat weer in een grotere tas...
Want het is voor de vertrekkende juf , vanwege de 
zwangerschap....jammer voor ons, maar zo
leuk voor haar en haar man.

De andere tassen die ik maakte zijn voor de andere juffen....
om ze te bedanken voor het hele jaar.
De juffen stoppen ziel en zaligheid in het lesgeven....
wij zijn ze zeer dankbaar voor hun inzet.
Ook dit jaar zag ik weer de bereidheid om in liefde 
naar onze kinderen te kijken. De inzet om leuke lessen
te verzorgen, ik proefde veel professionaliteit...
En ik prijs ze daarom.
Dus ik maak een tas voor de fanTAStische juf....
ja...ik wil na zo'n jaar ook mijn best doen .


De kinderen hebben er zelf een soort kleurplaat/bedank kaartje bijgemaakt, die hangen 
we er vrolijk aan....lintje strikje, je kent het....versieren.
Dan weet de juf  thuis ook nog van welk kind wat kwam.
En dan gun ik de juffen een mooie vakantie toe.
De wereld stof tassen zijn geweldig geworden.
Van alles wat....Ja  ik maakte 7 tassen en dan voor de
ene vertrekkende zwagere juf wat extra's....
"Gelukkig op tijd begonnen"
want het gaat niet altijd zoals je denkt dat het gaat.

Dit was sneller en makkelijker geweest.
De Hema tas , met een inie minie stofje 
erop genaaid. Wie weet wie ik hier blij mee kan maken...
Wordt vervolgd.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten