zondag 2 juli 2017

Laatste schoolweek

Het is de tijd van veel afscheidskadootjes.
Kleine verdriet momentjes , maar ook 
mooie herinneringen.
Door zieke kindertjes liep het deze afgelopen week 
een beetje anders. Met name dit meisje wordt snel slap 
na een paar keer overgeven....Mees , die wat ouder is bleef 
ook twee dagen spugen maar is dan toch niet zo slap...vreemd he?

Maar dat zieke kinderen het programma veranderen...
dat spreekt voor zich. Ik regelde het groep 8 afscheidskado 
en het juffen kado samen met een paar moeders.
Ik moest nog 1 kado halen...maar dat lukte dus niet.
Maar thuis kan ik wel een vervangend kado maken...
ik ben toch thuis....dus dat houten plankje werd een XXL kaart.

Ondertussen worden mij van alle kanten tony wikkels
toegestopt. Ik vind het helemaal te gek..
Ik ben ze al aan t beplakken, en dat worden weer kleine 
portomoneetjes....dit keer ga ik er ook twee weggeven...dus hou 
mijn blog in de gaten...een zomer give away komt er aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten