donderdag 6 juli 2017

Verjaardagen

Het was hier gisteren nog even feest.
Leuk zo'n feestje met dit mooie weer.
Elin werd 7 en ik had een heel zwart wit pakketje voor 
haar gemaakt. En daar hoort een schriftje bij.

Mijn lieve zus Emma was gisteren ook jarig.
Naast wat andere kadootjes maakte ik deze hanger.
Die komt van de Action, kost niks en achter op staat 
een plaatje van een vogel. Dus als mijn zus dit plaatje 
voorop een beetje zat is...dan draai je het gewoon om.

Voor de zomervakantie wil ik altijd een groot project
bij de hand hebben. Dat lijkt me zo'n leuke markering.
Vorige zomer bekleedde ik de caravan kussens.
Eerder maakte ik ook al een deken.
Dit zou m kunnen worden, maar ik ben er nog 
helemaal niet weg van. Er zit een pakketje tilda stofjes 
in verwerkt ( van mijn verjaardagsgeld gekocht)
Maar ik vind het echt niet heel leuk...dus 
ik puzzel nog even door.
Voor de vakantie staat ook nog een foto boek gepland...
dat blijf ik moeilijk vinden, zo online enzo
Verder wil ik twee bepaalde "werkboeken"
lezen, dat is geen light reading...dus daar moet ik 
echt voor gaan zitten.

Hebben jullie wel eens een zomerproject?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten