zondag 10 september 2017

Stoffenspektakel

Afgelopen week ging ik naar Het stoffenspektakel.
Natuurlijk had ik niks nodig, maar ik mocht van 
mezelf gewoon een keertje leuke dingen kopen.
Had ik wel verdiend vond ik zelf .

En ik ben echt geslaagd. En je ziet het niet , maar het 
zijn bijna allemaal couponnetjes. Korte stukjes, tafelzeil en
ook katoentjes..... Ik was er helemaal mee in de gloria.
Ik ging direct aan de slag met deze twee kadootjes.

Een schoonzus had ons weer heel veel kleding toegestuurd....
dus die moest bedankt worden.

Soms is er dan gewoon opeens, een heel avondje rust.
Kopje thee, muziekje op, en dan maar naaien.
Weldadig, ik ga snel weer zo'n avondje plannen met mezelf.

Een bijbelhoes voor onze dame kon nog
wel uit het couponnetje.

Ze zit nu in groep 4 , en dan krijg je in 
onze kerk een bijbel om mee te gaan lezen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten