dinsdag 7 november 2017

Wat een weekend

Ik ben er nog helemaal vol van, dit afgelopen weekend.
Het was een vol weekend, maar een te gek weekend.

Zaterdag moest ik van 10 tot 12 staan in de Dirk vd Broek
om boodschappen te vragen voor Dorcas.
Er zouden voedselpakketten verzameld worden voor 
de allerarmsten in Oost Europa.

En wat een feest. Dit was iets waar ik nog nooit aan 
meegedaan had en me ook zenuwachtig voor gemaakt had.
Maar wat was het geweldig.
De Dirk manager gaf zelf een enorme voorraad aan
spullen, en de mensen van Barendrecht gaven ook al zo 
royaal....wat is Barendrecht toch leuk. Wat zijn de mensen lief.
Allemaal echt bedankt, we hebben bijna 200 dozen vol gekregen.
In de middag hadden we een kinderfeestje. 
Onze Ruben nam zijn vriendjes mee naar 
Soest, daar zit het nationaal militair museum.
Ik heb met Ruben deze potjes versiert
en daar pepernoten in gedaan..dat kregen ze mee.

Ik maakte vrolijke post, en ik voel een versier 
hobby opkomen.
Ik versierde de enveloppen al wel eens maar 
nog nooit zo als nu. Instagram is een 
grote inspiratie bron.

Ik naaide de slabbetjes af, 
voor de wintermarkt.

En hier deed ik wel wat langer over hoor....
Ik maakte van alle zeil restjes deze tassen hangers.

Het is een win win...opgeruimd en 
ook  weer wat nieuws voor de markt.
Iedereen blij.

Ik vond het een heerlijk weekend






1 opmerking:

  1. Zo te zien en te lezen een hartverwarmend en kleurrijk weekend. Een weekend om met plezier op terug te kijken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen