zondag 14 januari 2018

Weekend maaksels

Afgelopen week won ik een zelfgemaakte 
trui via Facebook.
De dame van BOOSZ kan echt geweldig
 naaien, de afwerking van binnen alleen al is 
prachtig. Onze Mees is heel heel blij.

Ik won nog wat, ik won Tony repen voor iemand anders, 
dat was via een wens actie in het winkel centrum.
Dus helaas.....deze gingen door naar een ander.
Ik vroeg natuurlijk wel of ik de wikkels terug 
kon krijgen, want ik spaar ze nog steeds.

Ik maakte nog een kaartje voor 
een stoere en lieve vriendin.

In Duitseland , bij de Xenos, vond ik dit glitter leer ( nep )
Het is natuurlijk nep, maar het is heel prettig om mee 
te naaien, ik was er zeer happy mee.
De eerste probeersels waren deze twee etuitjes....
Maar hoewel ze echt wel leuk en vrolijk zijn....
Ik zoek naar iets spectaculairders......

Wellicht iets  met letters, maar heb je een idee 
voor me...laat het weten.

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met het winnen van die prachtige trui en lekkere chocola. Je hebt er jouw zoon en iemand anders blij mee gemaakt. De etuis zien er mooi uit met dat zilver. Het zilver lijkt me ook mooi om in een tas te verwerken om de andacht op mooie onderdelen te vestigen. Letters met de zilveren stof is ook een leuk idee.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen