donderdag 26 april 2018

15 jaar getrouwd



Gisteren waren we 15 jaar getrouwd.

Ik schreef op facebook ( waar ik bovenstaande foto's plaatste)
dat het eerste plaatje ons idee van het huwelijk was.
Samen, mooi, op orde....
En dat het tweede plaatje uiteindelijk onze realiteit 
was geworden. Een vrolijke chaos vol met actie.

Wat een reacties kwamen er op zeg, wat wilde iedereen graag meeleven.
Wat een vrolijke feestdag.....

Bloemen van mijn ouders, bloemen van mijn man
Snoepbloemen van de kinderen 


Ik was speciaal geroerd door een vriendin die via de whats app 
een psalm aan ons voorlas....psalm 15.
Dat was zo bijzonder.

We wilden eigenlijk met elkaar het gaan vieren, 
op het strand bijvoorbeeld, en dan uit eten.

Maar de een had een kinderfeestje, er kwam een vriendje
spelen, er moesten er 2 s avonds naar een 
inhaal voetbalwedstrijd en we hadden ook nog een belangrijke
kerkvergadering....

Dat is ons leven, echt een soort rommeltje denk ik wel eens.
DUS:
We gooiden er een vroege en snelle MacDonalds tegen aan
en dat werkt voor ons ook.


Ik ben een heel gelukkig mens, met alle onrust die anderen 
wel eens veel vinden. Het werkt bij ons, en vooral....het is met de 
allerliefsten om me heen. 

Al die mensen die meeleven, en het besef dat ik zo
gezegend ben....OOO...het was een dag met een gouden randje.
Op naar nog vele jaren lekker stuk.

3 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd! Haha, geweldig die foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk! Van harte gefeliciteerd en op naar het volgende jubileum!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat ... doe zo verder samen ...
    Blijf het geluk elke dag vinden ...
    Fijne donderdag ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen