donderdag 26 april 2018

Crea in de klas

Het is niet bij iedereen bekend dat ik af en toe 
ook voor de klas sta. Voor mezelf is dat heel duidelijk, 
want ik ben al jaren juf, maar veel mensen weten niet 
dat ik een inval contract heb op een school in Zwijndrecht.

Eigenlijk schrijf ik er weinig over, maar nu , bij de kleuters
mocht ik het moederdag cadeautje doen.

We maakten magneten....want het cadeautje moest aan nog 
al wat eisen voldoen....vooral binnen 1 dag af .....
dat was de belangrijkste eis.

'
Zelf ben ik wild van kindertekeningen
en ik had dat geweldige A4 magneet papier van de Wibra.

De kinderen maken het dan toch wel weer anders dan
je zelf in je hoofd hebt....maar dat moet je loslaten toch?


De handige Jumbo zakjes kwamen erg van 
pas en na een dag was het dan toch allemaal klaar.

Dat ik twee lamineer apparaten sloopte 
dat zeg ik maar niet.
Dat ik de laatste magneten ouderwets
heb lopen plastificeren vertel ik ook niet.
Dat ik kapot was , elke keer, na de kleuters
dat vertel ik ook niet.

Wel dat kleuters zoooo leuk zijn, 
wel dat ik daar vrolijke vriendelijke collega's heb, 
wel dat ik zoiets maken en inpakken geweldig vind.
En dat ik hoop dat de moeders er blij mee zijn...
Juf zijn is leuk.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten