woensdag 18 april 2018

Tasjes maken


Een heel voorraadje tasjes lag klaar omdat er twee meisjes
een tasje mochten uitkiezen....

Het is deze geworden , een zacht roze klein
tasje. Een echt meidentasje.

Het andere meisje kocht het tasje met 
het hertje erop, 
die liet ik vorige post al zien.

 
Ik maakte er nog eentje die aan de 
binnenkant een echt laura ashley stofje heeft.
Een krijg stofje....nog bedankt Marga.
Tussen dit alles door is het verfwerk 
waar ik al vanaf december mee bezig ben
eindelijk in de afrond fase. Ik ben 
er soms bijna dagelijks mee bezig.

Dit weekend , terwijl man en twee kinderen weg waren
op kamp, en twee gingen logeren, dit weekend
dus maakte ik de trap af......
Een lastige klus , maar klaar is het nu.
Met het behangetje en de traptegels is 
het nu een geheel , en ik ben zo trots als een pauw.

Het is dure dure verf, maar dan heb je wel 
snel drogend, stoot vast enzo 
en alles alles wordt er mooier van.


Na t verfweekend had ik dus tussen door van alles 
afgemaakt, dit was de buitenkant geworden....
Een vrolijk tasje dat nog te koop gaat ....

En dan met een colaatje de zon even opzoeken.
Wat een heerlijkheid die zon, ik vrees dat hoe meer
die schijnt , hoe minder ik ga doen......
Alleen maar zonnen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten