donderdag 3 mei 2018

Naalden mapjes

Deze twee half afgemaakt naalden mapjes 
lagen al heel lang in de kast.
Zo lang , dat het nog gaat over een tijd dat ik voor 
Lennie Flennerie naai dingen mocht maken.

Nu het vakantie tijd is, en ik van alles 
probeer op te ruimen en probeer te ordenen...
nu doken ze weer op, en maakte ik ze af.

Het is helemaal niet zo moeilijk.
Vilt in de binnenkant en dan gooi 
je er wat spelden tegen aan.

De binnenkant van deze mapjes is misschien 
wel de allervrolijkste stof die ik in huis heb.
Nou ja, ik heb nog een beetje wat ik koester .
Tsssss wat eens stoffenverslaafde.

Op instagram kan je nog meedoen met een 
give away ( weggeef actie) voor een van deze twee.

Ik maakte de volgende dag hetzelfde nog een keer, 
andere stofjes , vooral van die bonte  blauwe stof gaat mijn hart sneller
kloppen. Er zit helemaal niemand te wachten op 
naalden mapjes....het is een beetje iets ouderwets,
maar toch zijn ze leuk.

Deze vakantie heb ik een netflix serie The Americans 
afgekeken.....en nu zoek ik iets nieuws.
Ben benieuwd of je een tip voor me hebt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten