zaterdag 12 mei 2018

Vakantie maaksels

Een grote dikke veiligheidspeld....
Daar moest ik wat mee, ik had er namelijk 
3  gekregen en dat daagde me uit.
Het werd weer een caravannetje voor een jarige 
schoonzus , die natuurlijk ook een caravan heeft.

En zo pakte ik een bestelling voor een andere
caravan bezitter/ fan in.
Gewoon winkeltje spelen...ik hou er van.


En zo zag gisteren mijn middag er uit, 
er waren even geen kinderen 
dus ik kon even met het lijm pistool te keer gaan.
Zomaar wat maaksels

1 opmerking:

  1. Wat een creatief idee om de grote veiligheidsspeld zo om te toveren tot een leuk cadeautje. De autootjes met magneet zijn leuk om op een koelkast te plakken met notities of foto's.
    Je heb jouw moment zonder kinderen goed gebruikt.

    Groetjes en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen